علی جونمعلی جونم، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
حسین جونمحسین جونم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

علی خوشتیپ مامان و بابا

...

1393/6/11 12:06
4,776 بازدید
اشتراک گذاری

جایی دیگر، فقط برای پسرانم می نویسممحبت

مهم نیست چقدر می مانی

یک روز...

یک ماه...

یک سال

مهم کیفیت ماندن است

بعضی ها در یک روز تمام دنیا را به تو هدیه می دهند

گاهی بعضی ها ، یک عمر کنارت هستند اما جز درد ،هیچ چیز برایت ندارند

بعضی ها ناب هستند و به تو لحظه های ناب تری هدیه می دهند

این بعضی ها مهم نیست چقدر بمانند

هر چقدر هم که زود بروند ،یادشان ،حس خوب بودنشان تا همیشه هست

این آدم ها و این لحظه ها را دیوانه وار دوست دارم

حس خوب آدم بودن را به من هدیه می دهند

 

خیلی از دوستان این حس رو به من می دادندمحبت

--------------

افتخار بزرگی بود در کنار شما بودن

دعاگویتان هستیم...در دعاهاتون ما رو(به خصوص پسرامو) فراموش نکنید

حلالم کنید...

خدانگهداربای بای

*عکس پست ثابت رو سعی میکنم مدام به روز کنمچشمک

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (39)

آویسا
9 مهر 93 9:36
واااااااااااااای چراااااااااااااااااا.پس وبلاگتون کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا اینجوری شد.خب |آدرس جدیدو نمیذارین؟
مریم مامان نیکان
11 مهر 93 20:38
سارا جون سلام،خوبی گلم؟ علی جون و حسین خوبن؟سارا پس چرااااا یه دفه ای تصمیم به رفتن گرفتییییی؟آخه چرا حیف وبلاگ به این خوبی نبود؟؟؟؟ به هرحال من که علتش رو نمیدونم ولی امیدوارم همیشه خندون و موفق باشی اگه جای دیگه ای هم مینویسی اگه دوست داشتی بهم آدرس بده حتما"بهت سر میزنم بی صبرانه منتطر دیدن حسین کوچولو هستم امیدوارم به صحت و سلامتی زایمان کنی و همیشه کانون زندگیت شااااد و شیرین باشه
مامان فاطمه
14 مهر 93 16:31
سلام ساراجون خوبی؟علی جون خوبه؟نی نی تو راهیت چطوره؟کجا رفتین یهویی بی خبر؟آخه چرا ؟
خواهرفرناز
16 مهر 93 9:19
خصوصی بانو
غزاله
19 مهر 93 21:34
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
سپیده
22 مهر 93 20:37
سلام. قربونت برم. اره دزفوله . خیلی دوست دارم برای جشنواره بیام ولی بعید می دونم فرصت شه. ماشالله به انرژیت
الهام مامان علیرضا
26 مهر 93 10:49
سلام سارا جون ایشالا هر جا که می نویسی همیشه از شادترین روزهای زندگیتون بنویسی روزهایی که در کنار گل پسرها و همسرتون بهترن زندگی رو تجربه کنید پست ثابت هم واقعا زیباست. خدا حفظش کنه
بابا و مامان
4 آبان 93 14:20
سلام وای این پست و دیدم خیلی دلم گرفت اما حتما شما اینطور صلاح دونستید ایشالاه هر جا که باشید سالم و سلامت باشید
الهام مامان علیرضا
10 آبان 93 14:29
خدا ازتون قبول کنه سارا جان ایشالا که با ورود حسین کوچولو باز هم برکت های بیشتری به زندگیتون وارد بشه خدا دو تا پسر و دخترتون و حفظ کنه
مامان امیرعلی گلی
21 آبان 93 0:28
با اینکه افتخار اینکه باهاتون بیشتر آشنا بشمو نداشتم ولی همیشه به وبت سر میزدمو دوستون داشتم مخصوصآ علی خوشتیپو از طریق مامان یاسمن و پارسا با وبتون آشنا شدم الان که میبینم دیگه نمیاید اینجا دلم خیلی گرفت
زهرا مامان ایلیا جون
24 آبان 93 14:54
دلم تنگ شده بود براتون
محمد
28 آبان 93 14:12
خدا براتون نگهشون دارن کنار خانواده مهربونتون سالم وشادباشید
مامان وبابا
30 آبان 93 3:13
خواشمیکنم کمکم کنید خیلی خیلی به کمکتون احتیاج دارم خواهش میکنم
مامان فرنيا
1 آذر 93 10:47
سلام خيلي دلم براتون تنگ شده بود دوتا گل پسراتون چطورن؟ انشالله سلامت و شاد باشيد خيلي ممنون كه به ما سرزديد
ژاله
1 آذر 93 15:57
سلام عزیزم خوبی؟اگه آدس ایمیل برام بزاری می تونم چند تا مدل بفرستم.
ژاله
2 آذر 93 17:47
سلام لطفا ایمیلتونو چک کنید
حمید
3 آذر 93 13:08
سلام. ماشالا هزارماشالا این خوش تیپ خان چه قدر بزرگ شده و برای خودش مردی شده بترکه چشم حسود
مامانی فاطمه
3 آذر 93 15:24
سلااااااااااام به روی ماه سارا جون وپسرای گلش خوبی عزیزم امسال روزهاتون دعوتم کنی هاااااااااا التماس دعای زیاد دارم ساراجون
مامانی فاطمه
4 آذر 93 9:30
سلام سارا جون قربونت برم هیچ اشکالی نداره منم میخواستم بیام تلافی پارسال رو دربیارم که شب آخر امدم امسال میخواستم از شب اول بیام .ایشااله قبول باشه وزایمان خوب وراحتی داشته باشی عزیزم راستی سزارین بودی؟
نمدشاپ
5 آذر 93 1:51
تزئینات و وسایل نمدی زیبا با نازلترین قیمت منتظرتون هستیم http://namad-shop.bolgfa.com
نجمه
8 آذر 93 12:25
سلام ببخشید من اموزش شال گردن شمارو در صفحه ای دیدم اموزش بافت رو یاد گرفتم اما در مدل سلانیک که اموزش دادین ایا تعداد دونه هایی که می ندازیم باید زوج باشه یا فرد ؟ اولین دونه رو باید ببافیم یا در بیاریم از میل ؟ ممنون میشم جواب بدین
مامان علی خوشتیپ و مش حسین آقا
پاسخ
سلام عزیزم.مطمئنا فرد میشه ولی جوری حساب کن وقتی سه دونه اول رو،رو میذاری سه دونه آخر هم رو بشه...یعنی تعداد دونه هاتو اینجوری حساب کن3-1-3-1-3...3 اولین دونه همیشه توی بافتنی بافته نمیشه مگر درموارد استثنا که حتما ذکر میشه
مامان روانشناس
10 آذر 93 20:27
سلام عزیزم علی خوبه؟ حسین کوچولو خوبه دلم براتون تنگ شده دختر آمار سایت خودش رفته بود بالا اما باز آمد پایین ممنون بابت تبلیغات خوبت.
گالری آذین
21 آذر 93 16:30
سلام عزیزم میخواستین نمونه کار خودمو ببینین فعلا چندتا گذاشتم. بقیه مدلا هم تکمیل بشه میذارم توی وب
بابا و مامان
26 آذر 93 1:44
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
26 آذر 93 3:52
سلام دوستممممممممممممم خوبی کجایی شما چرا یهویی رفتی یه جایی دیگه اونم یهویی که ما که اومدیم شدیم وای چه خوب که بخش نظراتت رو باز کردی اولش بسته بود ومونده بودم چه کنم خوبی پسرای نازنینت خوبن عزیزم با این دوران بارداری چطوری انشاله که بخوبی گذشته باشه دیگه چیزی نمونده انشاله بسلامتی نی نی نازتو بغل کنی عزیزم موقع زایمانت من رو هم دعا کن تا محمد امین منم سالم وسلامت بدنیا بیاد بیا پیشم دلم برا نوشته هات وروحیه زیبات تنگ شده همیشه از نظراتت قشنگت انرژی میگرفتم
مامان
1 دی 93 11:04
سلام سارا جون خوبی عزیزم، پسرات هم خوبن ؟؟ حسین آقا به دنیا اومدن؟؟؟ خیلی وقته به وبلاگت سر میزنم ولی نمیدونم چرا اینطور شده ؟؟؟ وبلاگ نفس های من هم که پسورد میخواد؟؟ در هر صورت ایشالله هر سه تون شاد و سلامت باشین
زهره مامانی فاطمه
6 دی 93 15:01
سلام عزیزم مبارک باشه خانمی
•● Mah ●•
22 دی 93 16:02
سلام گلم. حسین جون به دنیا اومده؟ عزیزممممم... موبارکهههههههه هورااااااا قدم ش مبارک و خیر باشه انشاا...
محمد
24 دی 93 10:49
سلام به ما هم سر بزن. با مطلب جدید "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم. منتظرم.
محمد
26 دی 93 14:44
سلام تولدت مبارک جینگیلی به ما هم سر بزن.
محمد
28 دی 93 8:55
سلام، آپم آپم آپم با مطلب "راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن" بروزم ... منتظرتونم.
مامان مریم
6 اسفند 93 21:36
سارا جون سلام...ایشالا که خوب و خوش و سلامت هستی ؟قدم نورسیده مبارک باشه ایشالا پسرای گلتو زیر سایه خودت و جناب همسر داماد کنی یه بار تو وب آشپزی واست پیام تبریک فرستادم ولی نمیدونم چرا نرسیده بود...از حسین کوچولو بیشتر واسمون عکس بذار..روی ماه خودت و پسرای گلتو میبوسم،شاد شاد شاد باشید
بابا و مامان
13 فروردین 94 9:42
سال نو مبارک
مامان علی خوشتیپ و مش حسین آقا
پاسخ
ممنون عزیزم.همچنین برای شما
زهرا و علی
18 فروردین 94 16:36
سلام وصد سلام سارا جون کجا رفتی نیستی. از اینکه عکس گل پسرها رو دیدم خیلی خوشحال شدم.آدرس وب جدید رو برا من تو خصوصی بذار. البته در صورت امکان.کاش باز مثل سابق میومدی مینوشتی... حیف.... دوستت دارم سال نو هم مبارک.
مامان فريبا
28 آذر 94 23:01
عزیزم. ممنونم از بودنت و حس خوبی که بعد از یه مدت طولانی دلتنگی ندیدنت و نخوندنت با نظرای شادت توی وبلاگ بچه هام بهم دادی. میبوسمت تو و گل پسراتو. هر متنی که خواستی با عشق تقدیمت. باخیال راحت استفاده کن عزیزم. دوسٍتون دارم. مامان آرشیدا رو دیدی سلام و عشق منو بهش برسون. همینطور مامان الینای نازنین رو، اهوازیای عزیز من
ساعت نیک
5 تیر 96 10:43
وقت شناسی را با کمک ما به کودکان بیاموزید.
ساعت نیک
7 تیر 96 13:51
مامان نفیسهمامان نفیسه
22 اردیبهشت 97 10:02
سسلام عزیزم. دلمون براتون تنگ شده. محبت